Isten hozott!

Isten hozott kedves Vendég!
Kerülj beljebb, bújj ki a kabátodból, kucorodj a tűz mellé, főzök egy jó illatos forró teát; aztán nézz körül itt nálam, ne vidd el az álmomat!
"Örömöm sokszorozódjék a te örömödben. Hiányosságom váljék jósággá benned. Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra" /Weöres Sándor

Welcome, dear Guest!
Come in, get your coat, you sit by the fire, cook a good fragrant hot tea, then I look around here, do not take away my dream!
"Beneath the earth, the sky above you, you on the ladder 'quot"/ Alexander Weöres

2011. október 31., hétfő

Közeleg a karácsony....takarítás testben és lélekben

   Tudod, tudom, hogy még csak október 31.-e van, de ebben az évben ( ahogy minden eddigi évben is), elhatároztam, hogy idén időben elkezdem a Karácsonyi nagytakarítást, és advent idejében minden szabadidőmet a családommal töltöm, és nem vagyok hajlandó résztvenni, a "kimerülökmireakarácsonnyfaaláérünk" c.őrületben.



Én is utálom az" ősszelmárkarácsonyifénybenragyogjanakazutcákésaboltok" kezdetű fogyasztói őrületet, és az én hitem szerint a Karácsony nem épp az "aznapszeressükegymástésvásároljunkhalomajándékot" c. ünnep, de az elhatározásnak volt még egy kis előzménye is. Az apropóját az is adta, hogy a munkahelyemen mostanában lelkesítő dolgok is történnek.
Nem tudom mondtam-e már, de képzeld, szeptember óta már csak ketten dolgozunk ott, gyakorlatilag meg csak én egyedül. Ennek ellenére a sérült Fiatalokkal két hét alatt a 600 nm-es otthonunkkat tipp-topp, csilli-villere kitakarítottuk ( ablakmosás, szelektálás, bútorelhúzás, meg minden ami kell).
Ez annyira jó érzés volt, főként arra gondolva, hogy ezt már Karácsony előtt nem kell megismételnünk, hogy elhatároztam, novemberben ezt otthon, a saját "otthon"ban is megvalósítom.
Idén is korán jön advent ideje, így november utolsó vasárnapjától már itthon is csilli-villi lesz minden az egész ház-garázs-udvar.
Decemberben már csak az ajándék készítésre, vásárlásra kell koncentrálnom, no és 17.-étől már csak a pihenésre, és az igazi ünnepre.

Persze ehhez hozzátartozik még az is, hogy decemberben is vár még rám egy nagytakarítás, a lelkem, a lelkeink kinagytakarítása.
Tudod, mondtam már, hogy járok erre a Lélekmegújító Lelkigyakorlatra hétről hétre.
No hát ott el fog jönni az idő, amikor egy életgyónásra is sort kerítünk. Abban nem vagyok biztos, hogy én ezen a lelkigyakorlaton fogom megtenni, de Karácsony előtt biztosan!!!
Nagyon szeretném, nagyon régóta bennem van ez a gondolat, hogy az életemet előről, újra átgondolva, mindent számba véve szeretném megvizsgálni, és minden bűnömet letenni, megszabadulni a mázsás kövektől, és tisztán új életet kezdeni. Erre a Karácsony előtti időt gondoltam ki, nem pedig a 2012 január elsejét.

Bátorítalak, hogy te is tedd meg, házad, lakásod után a bensődet is súrold ki ragyogó tisztára...Ehhez leki olvasmányt is tudok ajánlani, vagy pedig segítséget írott formában, ha érdekel, írj e-mailt.
Ha van ehhez kedved, és ezt megosztanád a gondolataidat ezzel kapcsolatban velem is, vagy másokkal is itt a blogon belül, várom észrevételeidet, gondolataidat szeretettel.:-)

Jó Karácsonyi suvickolást, pókhálótlanítást, jó készülődést Neked, és Mindenkinek!!!!!:-) Én már rohanok is, és folytatom:-)

                               Szeretettel:
                                                   Csepke :-)

Ui: Ha úgy érzed szeretnél tanúságot tenni Jézus mellett, egy apró gesztus ezt segítheti. Mint már írtam tegnap ,ma van a Fény Éjszakája. Helyezz ablakodba egy égő gyertyát,ezzel is jelezve elköteleződésedet Mellette.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése